czwartek, 14 listopada 2013

PÓŁ ROCZKU
Tak dzisiaj mój Miłoszek kończy pół roku, dzięki Niemu poznałam smak szczęścia jakiego nigdy wcześniej nie zaznałam. Dziękuję codziennie Bogu, że tak wielkim szczęściem mnie obdarzył.
Dzisiaj bardzo dużo myślałam o Nas o tym jak to będzie jak Miłoszek będzie już chodził, mówił bardzo na to czekam. Wiem, wiem, że czasami będzie ciężko ale czekam. Chciałabym być dla Niego najlepszą na świecie mamą, nie chodzi o rozpieszczanie ale o bycie kochaną mądra mamą. Postanowiłam teraz też bardziej zająć się sobą, bo dobra mama to szczęśliwa mama.

dane statystyczne Miłoszka:)
długość: 75 cm
waga:8900
ząbki: brak(wszystko biorę do buzi)
mówię: iła iła iła(nie wiemy co to znaczy ale jest przesłodkie)
ulubiona zabawka: ciągle od kilku miesięcy krowa (mucia)
bardzo lubię: noszenie na ręku , jak babcia śpiewa mi piosenki, generalnie lubię być w centrum zainteresowania, bardzo lubię noszenie w tuli, często zasypiam
złoszczę się: gdy jestem sam,
śpię:zasypiam przed 19 i śpię do około 6 czasami 7 a czasami piątej, budzę się około 3-4 razy na jedzenie i czasami jak nad ranem chcę iść do łóżka rodziców:)
jem: cycio podstawa, rano zjadam jabłuszko z biszkoptem na obiad zupkę na kurczaku brokułowa, dyniowa(produkcja babcia)
Syneczku kocham Cię bardzo

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz