wtorek, 14 stycznia 2014

To będzie dobry rok...
Tak, tak wiem, że to już 14 styczeń ale ja wciąż uważam go za nowy rok :)co prawda jestem jeszcze w trakcie wymiany kalendarza osobistego ale mam nadzieję, że niebawem będę już w posiadaniu tylko nowego. Muszę tutaj dodać, że nowy kalendarz dostałam od mojej przyjaciółki w którym na pierwszej stronie umieściła mi taki wpis "życie jest jak jazda autobusem...Zmierzając do celu przesypiamy niektóre przystanki a niekiedy całą podróż..."hmmm tak pewne okoliczności sprawiły, że przesypiam sporą część swojej podróży ale z Nowym Rokiem postanowiłam się nieco wybudzić     i jest nieźle a nawet dobrze i tego się mocno trzymam :)
A, że dzisiaj 14 to moje słoneczko kończy 8 MIESIĘCY!!!
Miłoszek cudnie siedzi , kręci się wokół siebie nie można go na sekundę spuścić z oka, ale jest naprawdę cudnie, jego roześmiana buzia i słodko wyciągnięte rączki gdy tylko zobaczy kogoś            z wolnymi rączkami są najsłodszym widokiem .Wiem , ze rozpieszczamy Go na maksa zwłaszcza jak chodzi o noszenie na ręku ale co tam wierzę, że ta miłość kiedyś zaprocentuje. Najczęściej przez niego mówione słowa to baba , babu ,(niestety mama, tata nie:(), co tam ale nie ukrywam, ze bardzo czekam na to kiedy będzie już mówił wszystko. Ostatnio rozpoczęłam wykańczanie swojego kącika do pracy obiecuję po zakończeniu zdjęcia z przed i po. Pozdrawiam wszystkich co tutaj zajrzą             i proszę o mały ślad będzie mi bardzo miło
dobrej każdej nocy w tym nowym roku:):):)

1 komentarz:

  1. Wpadam z rewizyta :))))))))
    Ja tez zaczelam blogowanie w polowie stycznia, jakos trudno bylo sie zebrac. Mam nadzieje ze teraz pojdzie jak z platka.
    Ciekawi mnie ten kacik do pracy :)
    pozdrawiam rowniez jubilata

    OdpowiedzUsuń