środa, 12 lutego 2014

Lubię takie wieczory
Pewnie tak jak wiele z Was lubię wieczory w blasku  świec z ciepłą herbatką i samą sobą. Mnóstwo myśli i planów mknie przez moją głowę. Ponieważ ma to być dobry rok, wyjątkowy to wierzę,          że moje plany zrealizuję. Rok temu tyle się działo w moim życiu...ale to temat na osobnego posta. Życie prowadzi nas tak różnymi drogami, że czasami aż trudno uwierzyć , że w tych wąskich uliczkach odnajduję się.
Wybrałam już wózek dla mojego Miłonia LIRA 4 , opinie ma ok i oczywiście bardzo mi się podoba. Mam nadzieję, że niebawem już będzie u nas i ruszamy na długie spacery nowym pojazdem, mam nadzieję, że Miłoszek będzie nie mniej zachwycony od mamy. Dobrego wieczoru i jutrzejszego dnia. Dziś obiecane zdjęcia z mojego kącika do pracy, który jak pisałam jest nie urządzony, niedopracowany. Szczerze liczę, że mi doradzicie co bym tam wyglądało ładnie, przytulnie...

1 komentarz:

  1. Witaj, po pierwsze pytam dlaczego nie masz opcji obserwowania, z checia dodalabym twoj blog do obserwowanych :)
    Po drugie to ogladnelam wozek o ktorym piszesz, ladny :)

    Kacik do pracy masz malenki, ale mysle ze ma potencjal, ja chcialabym u siebie choc tyle miejsca wygospodarowac ale nie da sie.
    Widze ze sciany wokol sa troszke "lyse" dlatego powiesilabym troche ramek ze zdjeciami lub grafikami, a moze polki i na nich ramy? Tez byloby fajnie.
    Na biureczku postawilabym jakis maly listownik do ktorego schowalabym karteczki i pisadla. Lampke tez wymienilabym na bardziej stylowa, moze ta http://www.ikea.com/pl/pl/catalog/products/80146763/
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń